miercuri, 17 aprilie 2013

Visul unui Copil de 12 ani




Un copil,a tinut sa-mi povesteasca un vis pe care l-a avut cu 4-5 nopti in urma.
Daca a dorit sa-l cunosc poate ca nu e doar pentru mine...
E vorba de un copil multidimensional,constient.
Iata visul;
'' Eram intr-o cladire mare,inalta si cu multe camere.
Erau multi oameni mari si copii in diferite camere si faceau diferite lucruri.
Era ca si cum cineva le facuse ceva, pentru ca ei erau inchisi acolo .
Impreuna cu  alti copii am reusit cumva sa iesim din cladire.
Foarte greu.
De jur imprejurul cladirii era un zid inalt si foarte gros.
Pana la urma,am zburat peste el si am ajuns in libertate.
Ciudat a fost ca,si eu si altii,care reuseau sa se elibereze aveau o dorinta atat de mare sa se intoarca,incat chiar, ne-am intors.Desi mai greu, mult mai greu decat la iesire.
Apoi,un grup mai mare a incercat sa iasa si,au iesit prin locul care parea cel mai greu accesibil,prin acoperis.
Visul s-a repetat.''
Interesant a fost ca in timp ce el vorbea,am simtit un canal de comunicare  luminos conic de la mine la el,si mi s-a modificat starea de constiinta incat parea ca in incapere eram eu si el,in rest vid,nu vedeam si nu auzeam nimic.
Iar el parea ca vorbeste din spatiu,de peste tot,iar eu auzeam clar si limpede si simteam semnificatia visului.
Vedeam clar conditionarile,programele mentale,atat de puternice incat si cei,singuratici care reuseau sa se elibereze erau trasi inapoi de mentalul colectiv.
Totusi cand au vrut in Grup sa iasa ,ei au reusit Inaltandu-se.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu