luni, 27 mai 2013

Aseara la Constanta

S-a intamplat ceva ciudat aseara ,si cred asta ,cu si mai multa hotarare acum ,cand ma gandesc cum au fost toate lucrurile asezate.
Ora 20.30.Cer senin,luminos,,mai trecea cate un nor ,dar fara potential de innorare(ploaie)
Priveam pe geam marea.In pace,tacere fara niciun gand.
M-a sunat cineva care a spus ca trecea pe acolo,si m-a vazut la geam.
M-a invitat sa privim apusul soarelui la ghiol.
Culmea e ca si ea,plecase pur si simplu pentru ca ii venise sa mearga acolo.
Acolo ,frumos,pur, dar la apus,un nor mare,gri inchis.
Am zis ca mai bine vedeam rasaritul lunii pentru ca era aproape luna plina.
Cand am ajuns pe malul marii apareau stelele.
Dinspre ghiol,a aparut un nor negru care se misca foarte repede si foarte jos.Interesant era ca avea in el o lumina roz-portocalie care nu era o reflectare a luminilor de pe plaja,pentru ca l-am studiat cand era chiar deasupra capului.Era o lumina cat norul aproape.
Imi luasem aparatul foto, desi in ultimii doi ani nu am mai facut asta.
Senzatia insa, a fost uluitoare.
Mintea s-a golit complet si simteam presiunea norului ,si sentimentul de ceva mare,o forta extraordinara,necunoscuta si totusi ,parca ceva cunosteam....
Primul gand a fost ca este o nava camuflata.
Nu m-as fi mirat sa apara o coloana de lumina si sa se teleporteze ceva.
Pe de alta parte eram calma ,dar in asteptare.
Cealalta persoana a spus ca-i venea pur si simplu sa  o ia la fuga.
Cand am simtit forta aceea, o teama ca de ceva necunoscut,enorm, am simtit si eu.
Eram eu ,marea,norul in noapte.Straniu.
Apoi ,nu stiu cum ,nu am mai gandit nimic,iar ce am simtit am sesizat dupa ce a trecut'' norul'' mergand spre mare.
Nu a iesit nimic pe aparatul foto,totul e intunecat.
In oras,la cateva sute de metri in spate, s-a simtit ca o furtuna(ne-a sunat cineva si ne-a spus-o dupa ce am plecat; alta sincronicitate) desi noi nu am sesizat asta.
Dar ,forta si viteza acelui ''ceva''au dislocat volume imense de aer si cred ca mai degraba a fost un efect secundar.
Culmea e ca se spune ca in acea zona este un Portal.
E doar un sentiment personal ca am fost duse special acolo si ca am asistat la ceva important.
Ca sa inteleg(em) ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu