duminică, 7 iulie 2013

Foc de Tabara


Astazi ,am stat in Spatiul Sacru.
La Poiana,intr-o poiana din spatele casei unui Inger uman.
Impreuna cu alti 14.
Am atins Pamantul cu talpile,si Pamantul ne-a recunoscut.
Am respirat profund Aerul caldut de vara,cu arome de iarba ,si mare.
Si vantul ne-a recunoscut.
Am privit apusul soarelui, asezati in cerc in jurul focului de tabara.
Si Focul sacru ne-a recunoscut.
O ploaie fina,o pudra presarata doar cu doua degete cat sa stim ca ,
Apa e cu noi,si ne-a recunoscut.
Pasarile ciripeau vesele.
Am stat in tacere ,fara ganduri,fara cuvinte,fara proiectii,fara ingrijorari.
Direct in Spatiul Sacru.
Meditatia Tacerii,unul cu celalalt.
Am simtit Nevoia de tacere,de pace.
15 oameni am experimentat Tacerea impreuna,natural,simplu,perfect.
Doar Pace,Liniste si Impacare.
Am aruncat fiecare cate un lemn pe foc ,si am simtit chiar inainte de a face asta,ca ultimele ramasite ale trecutului au fost arse.
Ca sa lase locul unei senzatii de Pace si Unitate deplina.
Eram cu totii dincolo de cuvinte,caci ce sunt cuvintele in fata realitatii ca SUNTEM ?
In Poiana,,in jurul Focului ,UNUL,reflectat in 15 aspecte.
Fiecare cu cate 14 extensii ale sale...
Eu sunt Tu,si Tu esti Eu.Deja STIAM asta !
Am sufletul plin de o bucurie deplina!
Corpul meu de lumina care umple acest corp fizic,minunat,pulseaza de o Bucurie fara egal.
Eu sunt Bucuria.
Eu sunt Libertatea .
Sunt Una cu Focul,sunt Una cu ceilalti.
Sunt  Una cu iarba.
Sunt Una cu Universul.
Ma Iubesc!Va Iubesc!Iubesc!
Multumesc !
Cine sunt eu ?



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu