vineri, 8 noiembrie 2013

Trasee Initiatice -PRISLOP




Pe drumul catre crucea parintelui ,am intrat deja, intr-un spatiu de lumina.
Față de data trecuta(aproape o luna),campul e mai coborat.
Daca atunci era deasupra capetelor celor veniti sa se roage,acum era cam la un metru de sol,impregnad totul.O lumina blanda,rabdatoare dar cumva cu alte atribute.
Respir,multumesc,iert totul.Si tac.
Aud;
''Curăț acum in Acum,Campul tau informational.
Il aduc in Acum,adica sterg la nivelul experientei terestre, trecutul tau.Ca Spirit.
Te binecuvantez sa binecuvantezi !
Lumineaza cu  lumina mea ,din tine.Este  Lumina Lui.Asa a fost mereu.
Lumina Lui este Lumina in care ne imbaiem cu totii.
El este atat de Inalt incat,Campul Iubirii Lui,asemenea unui sorb,va trage pe toti in sus in Imparatie.
Sunteti la mine pentru a fixa lumina si a o pronunta la nivelul terestru.
Totul este clar si limpede in calea ta.
Incredere !
Increderea mea te sustine.Eu sunt El la nivelul cel mai profund.
Dar am lasat ca o extensie a Campului meu  pentru ca oamenii sa primeasca un impuls si o curatare-deprogramare.
Vin timpuri aspre pentru cei care nu au ales calea desavarsirii interioare.
Toate sunt dupa voia lor.Dar sunt atasati de lucruri care nu mai exista.
Acest grup e format din canale de lumina si de transmisie a Puritatii Campului Primordial pana la nivel celular.
Pace tie si Pace voua !
Va binecuvantez ! "
Mergem in tăcere,stam in tacere.
Simt/aud;
'' S-a facut. Ce era de facut s-a facut. Doar taci.Mergi in Pace !''
Multumesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu