marți, 17 iunie 2014

Lumea Ideilor- Lumea Tacerii



Cred ca inca ne rotim prea mult in lumea ideilor.
Daca Dumnezeu e Mintea care m-a gandit,de ce imi mai bat capul sa aflu mai mult?
Cand stiu ca El este in mine si merge cu mine oriunde ma duc,de ce mai caut?
Pentru ca nu stiu.Nu sunt sigur ca stiu.Ca sa stiu ar trebui sa am experienta, nu explicatia ei.
Si caut si caut alte idei care sa-mi explice.
Si pe masura ce apar alte explicatii,apar si mai multe idei,pentru ca tot nu stiu.
Adevarul e ca ne captiveaza ideile.
Am vorbi si am gandi non-stop.De fapt asta si facem.Nu asta inseamna socializarea?
Si suntem ingrijorati ca au aparut  copii care refuza sa vorbeasca sau vorbesc tarziu.
Si ne prefacem ca nu intelegem ca au ceva sa ne invete,ca au un mesaj pentru noi.
Dar vrem sa-i facem sa fie ca noi,''in rand cu lumea''.
Ne bucuram ca vorbim,ca gandim,si nici nu ne punem problema sa invatam sa tacem,daca e sa invatam ceva.
Sa las deoparte mintea cu toate judecatile ei,despre orice,cu toate luptele ei ,macar cateva minute pe zi.Sa-mi reamintesc Tacerea.
Consumam atata energie ca sa memoram tot felul de lucruri care sa ne mentina activ si hiperactiv fluxul mental.
Si exact datorita acestui lucru,nu avem destula energie-Putere personala,sa intelegem ce ni se intampla,sau ce ni se spune sau ce sa facem.Sau nu tinem minte.
Am tacut singur si am tacut in grup.Efectele s-au vazut imediat.
Dupa doar 15 minute de tacere,desi poate doar ca Intentie,feţele sunt stralucitoare,relaxate,frumoase,fara crispare,curate.
Si mintea,clara si linistita.
Dincolo de toate meditatiile poate ca ar trebui inceput cu cea mai simpla;Tacerea  .
Taci in tine si atat.Respiri si taci.
Pentru ca doar atunci ajungi la Sursa si esti Tu.
Si te bucuri ca ESTI. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu