sâmbătă, 26 martie 2016

Sunt un Nomad Ratacitor


Sunt un nomad ratacitor,
O floare de Iubire nedeschisa inca.
Sunt apa pura de la un izvor,
Ce-asteapta ochii care sa o atinga.
Sunt un nebun,
Un calator hoinar,
Prin viata,prin eternitate.
Sunt cine vreau sa fiu
Si sunt,
Putin din toate.
Cine sunt eu?
De ce-ar conta?
Sunt fir de praf ,ce este,
Dus de vantul,
De vantul Fortei de Iubire,
Cand sare,
Constient ca-i parte,
Dintr-un suvoi cu mult mai mare.
Vin si ma duc,
Zbor si m- asez.
Observ doar curgerea eterna.
Si stiu ca-s doar un fir,
Dintr-un CEVA imens.
Sunt un nomad frumos,
Plin de culori stelare.
Sunt  liber si curat,
C-asa sunt eu.
Si-am  cunoscut,
Cam tot ce e sub soare.
Dar, am iubit,mereu.
Sunt un nomad ratacitor.
Vezi bine.
Sunt cine sunt eu
Si atat.
Si vrei sa stii?
Sunt multi ca mine.
Si ei sunt Pacea,
Care-i chiar aici.
Sunt si atat.
De ce as vrea  mai mult?
Am totul,neavand nimic.
Respir,plutesc,iubesc,
Si cant.
Sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu