marți, 2 august 2011

De Serviciu La DIVINITATE

Era tarziu noaptea,cand m-a sunat  doamna A.Era in masina,in drum spre copilul ei  care bause ceva rece in timpul zilei si acum avea dureri de gat febra , si nu putea sa respire.Plus toata panica ce se crease deoarece era in grija bunicii si a strabunicii.
Mi-a cerut ajutorul.
In exterior ea urma sa faca tot ce tinea de ea.Eu,m-am rugat la Maica  Divina sa ma ajute s-o ajut,sa trimita prin mine Iubirea Ei vindecatoare catre copilul ei.Altceva nu stiam ce sa fac.Fiind noapte si liniste am auzit ''iubirea de mama desface totul; cheama-L si pe Fiul Meu.''
Acum,trebuie sa spun ca Isus este o figura foarte importanta pentru mine,stiu pentru ce a venit,ce a vrut sa ne spuna,si cum a fost inteles .Stiu,pentru ca am fost preocupat sa aflu adevarul.Atat cat puteam eu cuprinde.Dar de aici si pana sa-L solicit era un drum lung si sincer ma cam codeam.Totusi era presant.Chemasem deja Ingerii sa amplifice Campul Iubirii dupa ce rugasem Sinele Divin sa se conecteze la cea mai inalta si pura Sursa de Iubire.
Doamna A facea si ea acelasi lucru si trimitea in Campul de Iubire extins iubirea ei de mama.
Prin partea(mea) dreapta curgea energia dulce,blanda a Maicii catre copil.Fie ce-o fi!
L-am chemat si L-am rugat sa ma ajute sa ajut cum va crede El de cuviinta,doar este Fiul lui Dumnezeu,nu puteam sa-i dau eu sugestii,nici sa-I cer prea mult .Si dintr-o data,prin partea (mea) stanga ,a inceput sa curga o energie pe care nu am simtit-o pana acum.Puternica,viguroasa,rapida,dar de o blandete de nedescris...In inima mea ceva s-a inmuiat.
Totusi El ,nu e cum se spune.Daca aceea este Iubirea Divina,ei bine ea nu se compara cu nimic si nu poate fi explicata prin cuvinte.Energia Maicii seamana cu a mamei doar ca e mai inalta,in sensul de mai alba,si mai puternica,in sensul de coplesitoare.Nu-i rezista nimic,topeste totul in calea ei.
Dar energia lui Isus,Iubirea Lui,era ca o cascada dar blanda,daca poate exista asa ceva. Mangaietoare.Starea baiatului,si datorita rugaciunilor mamei,a bunicii si a strabunicii se ameliorase deja, desi mama inca nu ajunsese.Campul de Iubire fusese amplificat de Ingeri.Dupa o jumatate de ora treceau prin mine curenti pe care nici nu ma gandeam ca ar trebui sa-i opresc.Ma ustura gatul de parca eu eram cel racit.Am rugat-o pe doamna sa vada daca are vreo frica,vreun sentiment de vinovatie legat de baiat si sa-L roage pe Isus s-o ierte ,transformand totul in Iubire.
Se spune ca nu avem decat doua sentimente:unul de Iubire pe care ni l-a dat Dumnezeu,si unul de frica pe care ni l-am creat noi cu ajutorul eului.                                                                                                   Starea copilului s-a imbunatatit.Simteam ca mai e ceva.Si dintr-o data,am incredintat si sentimentele mele de vinovatie fata de copilul meu lui Isus,sa ma ierte si sa transforme totul in Iubire.Campul din fata gatului meu s-a inchis si durerea a incetat .Oglinda si-a facut efectul.Am multumit lui Isus,Maicii si cea mai mare surpriza a fost ca Ei imi multumeau mie ca am permis sa se manifeste prin mine. Asta chiar m-a socat.Ma tineau fiecare de cate o mana si imi multumeau.Poti sa crezi?
Am multumit Ingerilor care au vrut,au putut,si au trebuit sa vina sa fie acolo sa ne ajute si Sinelui meu Divin,Prietenului meu.
Mesajul este ca nu am nimic special si probabil multe persoane ar putea face acelasi lucru pe care l-am facut eu cu doamna A.Eu doar accept,permit,si multumesc pentru manifestarea unei energii a Iubirii de o frumusete extraordinara,prin mine pentru altcineva.Puterea Campului de Iubire arata ca doua persoane pot creea un camp mai puternic.Merita incercat.Oricine poate.De aceea am si scris.
Asta e.Sunt in serviciul  Divinitatii .Mi se cere doar sa fiu atent si sa accept ca Iubirea sa se manifeste prin mine.Si desi stiu cum functioneaza jobul asta nici acum nu mi-am revenit din uimire.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos cele expuse în cuvinte.Însăşi Divinitatea ne mulţumeşte pentru că suntem în serviciul Ei prin Iubire, este un lucru minunat."Noi trimitem Iubire şi ni se răspunde cu Iubire, Noi mulţumim şi ni se răspunde cu recunoştiinţă!"
    Te îmbrăţişez cu o Iubire Veşnică!

    RăspundețiȘtergere