luni, 22 octombrie 2012

Sunt un gand

Sunt un gand gandit de Mintea Divina . Sunt un gand asemenea tuturor gandurilor. Depinde si de mine sa fiu un gand de frica sau un gand de iubire,mai cu seama ca , forta acestui gand poate influenta alte ganduri din apropiere. Sunt un gand trimis sa exploreze si sa se asocieze cu alte ganduri,ca sa aduca eliberarea de frica.Sunt un gand nestiutor fata de stralucirea Mintii care m-a creat, dar totusi asemanator Ei.Uneori gandurile cred ca pot gandi la randul lor dar totusi nu pentru asta suntem aici.Putem doar sa fim constienti de stralucire si sa o manifestam sau nu.Sunt un gand si nimic mai mult. Si in interiorul mintii mele,cred ca am facut o poveste numai a mea si acum imi doresc sa ies din ea.De aceea, orice gand care a ajuns aici ,la acest punct, doreste sa afle cine e si cum de poate sa sufere atat crezand ca e neimportant. Daca ar sti ca e doar un gand ca o raza de soare, trimis de o Minte ca un Soare ar intelege ca e asemenea soarelui desi totusi nu e Soarele.Ca poate si trebuie sa straluceasca aducand bucurie tocmai acolo unde nu pare a fi,caci ce sens are o raza de soare decat sa aminteasca tuturor , mereu, de lumina ,frumusetea si iubirea Soarelui.Pentru tot.Asa ca am ales : sunt un gand de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu