joi, 19 decembrie 2013

Sfanta Treime


O fetita de 5 ani m-a intrebat;
-''Tu crezi ca Doamne -Doamne este un mos care sta pe un fotoliu?
-Nu stiu,tu ce crezi?-i-am raspuns asteptand amuzat raspunsul ei.
-Eu cred ca El este o Lumina.''
Daca o fetita crede asta,pentru ca asa a vazut ea,eu cum as putea crede altceva ?
 Cred ca nu exista nici o reprezentare a lui Dumnezeu,pentru ca El depaseste tot ce mintea omeneasca ar putea cuprinde si intelege.
Si nu doresc sa-L vad pe El limitat intr-un corp pentru ca asa as intelege ca si eu sunt limitat.
Nici macar in imaginatia mea nu-L pot vedea om, desi e de inteles de ce ne suparam pe El,IL judecam si totodata ne e frica de El.Tocmai pentru ca Il vedem cu chip uman.
Daca ni L-am imagina o lumina ce I-am mai putea reprosa?
Si ma tot uit la icoana cu Sfanta Treime de la Densus si stiu ,cu cat o privesc mai mult ,ca e un inteles dincolo de aceasta icoana.
In primul rand ,Iisus Cristos este cu iie romaneasca ceea ce e unic si surprinzator.
In al doilea rand trezeste o stare ca o amintire a ceva important...
Privesc fotografia si simt ca ma vad pe mine(pe tine,pe noi).
Dar daca ,cumva ,Dumnezeu  suntem noi si Iisus Cristos,este Cristos-Lumina-Sinele Divin ?
Cum ar fi ca, in timpuri de demult, cineva sa fi stiut si sa fi dorit sa ne lase ceva spre a ne reaminti cine suntem?
Doar sunt semne peste tot ,desi e necesar un nivel de constienta pentru a le intelege.
Ma uit la icoana cu Dumnezeu cel batran. Suntem noi,eu, tu .
Si e batran pentru ca suntem suflete batrane care au si uitat de cand sunt aici si cine mai  sunt.
Eu cred ca Iisus Cristos imi arata ca Puterea lui Cristos este in mine,si ca aceasta e Puterea mea.
Eu cred ca prin Constienta Prezentei Divine in noi,deblocam Puterea si Lumina  Cristului launtric,sa aduca in interiorul acestui trup Stralucirea pura a Duhului Sfant.
Putin cate putin.
Ce-ar fi daca am realiza ca de atata vreme ne inchinam unei icoane care ne reprezinta pe noi?
Pe de alta parte,Duhul Sfant,nu e din aceasta lume a oamenilor.
Nu a fost reprezentat decat ca un porumbel.
Daca era pictat om ,Il judecam si pe El,ne suparam si pe El,dar asa, cum sa te superi pe un porumbel?
Chiar nu am auzit pe nimeni care sa fie suparat pe Duhul Sfant.Nici nu stim prea multe despre El,si atunci cum putem crede ca stim  ceva despre Dumnezeu -Creatorul?
Si cu cat Intelegerea aceasta intra mai mult in campul meu informational ,am o bucurie tot mai mare.
Ma gandesc ca daca acolo suntem noi (Dumnezeu),cu Puterea Cristica-Lumina(Iisus Cristos)pusa in noi,cu cat constientizam mai mult ca e un adevar,ne reamintim mai repede si mai clar cine suntem.
Si in felul acesta,Lumina lui Cristos,atrage si integreaza ,Stralucirea Duhului Sfant care coboara lin in noi,aratandu-ne adevarata noastra fata,de Fii ai lui Dumnezeu Cel Vesnic.
Si cred ca aceasta e Trezirea si trebuie sa mi-o asum fara frica pentru ca sunt Iubit,si pentru ca este
ACUM !.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu