joi, 31 iulie 2014

Impartasire


Ma simt ca si cum sunt deconectat de la toate sistemele exterioare;imi vine sa zic auxiliare.
Si totusi parca sunt mai conectat ca niciodata.
Sunt inauntru  in Ceva ,ce nu sunt doar eu,desi eu fiind un centru,pare ca,sunt cel mai mult eu.
Totusi simt Spiritul  care curge prin mine,si stiu ca leaga totul ca un Flux al Vietii.
Nu am vreo dorinta de a ma conecta sau deconecta.
Ascult in mine Spiritul,ca si cum eu sunt El .
Aparent ai zice, ca nu ma intereseaza nimic cu adevarat,pentru ca nu conteaza.
Vad puzzle-ul fals al acestei lumi,cu scopurile ei false ,pentru care lupta sa le atinga,pentru ca apoi sa-si caute alte scopuri false,consumatoare de energie.
Simt Fluxul real din spatele iluziei si chiar daca  nu toate piesele mi s-au dezvaluit,am o stare de Perfectiune si de Incredere.
In secret,in adancul meu,stiu ca Spiritul Sfant-Intentia care creeaza totul,stie ce face cu mine si prin mine.Am ales deja.
As zice ca nu sunt atent la nimic in sensul in care mintea mea nu e atrasa de nimic.
Dar,dincolo de ea,am o Atentie totala,spre tot ca un intreg.
As putea sa vorbesc si as putea sa tac pentru ca ambele sunt una.
As putea sa dorm sau sa stau treaz pentru ca,toate sunt una.
As putea sa ma bucur sau sa ma intristez,pentru ca toate sunt una.
Si acolo,unde toate se aduna intr-Una singura si se rasucesc,e o Impacare,o Bucurie,o Stare care nu poate fi explicata.
Trebuie doar traita,si atat.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu