sâmbătă, 16 august 2014

Faca-se Voia Ta



Ni se spune ,ca e bine pentru noi sa invatam sa acceptam Voia lui Dumnezeu, pentru ca ,El stie mai bine ce ne este de folos pentru cresterea noastra.
Si apoi unii spun ''Faca-se Voia Ta'' cu durerea ca trebuie sa faca voia altcuiva si nu a lor,iar ei doar sa se supuna.
Cum sa nu aduca  frustrare si frica  in interior?
Dar,cum in lumea aceasta, toate lucrurile au intelesuri rasturnate,si expresia aceasta,de mare ajutor,de altfel,e vazuta cum nu e.
Poate ca mai potrivita e intelegerea, ca las in mainile Cuiva din mine care stie toate raspunsurile si rezolvarile ,pentru ca priveste din punctul Unificarii ,al Intregului.
Important e sa fiu constient ca in mine e Cineva care stie ce e mai bine pentru mine.
De cate ori doresc sa fac ceva ,sau sa inteleg ceva,stau in liniste,dupa ce am stabilit Scopul actiunilor mele,cu atentia in interior,in altarul unde sta Lumina.
Si apoi spun ''Faca-se Voia Ta'', cu intelegerea ca aceasta e Vocea  lui Dumnezeu,din mine,Spiritul Sfant, caruia ii incredintez totul .Pentru ca El stie.
Nu e vorba de ceva exterior mie.
Nu e nimic din exterior care sa mi se opuna si cu care sa lupt.
Totul este in interior.Accept sa se faca Voia Lui,a Spiritului Sfant care este in mine,partea aceea care chiar stie cum sunt lucrurile in realitate  si ,care nu vede separarea.
Spun ''Faca-se Voia Ta'' cu convingerea ca Voia Spiritului care este Vocea pentru Dumnezeu,este voia mea ,pentru ca suntem Unul.
Si asa devin ceea ce am fost mereu; Eu Sunt Cristos-Fiul lui Dumnezeu,Manifestarea Spiritului Sfant.
Si e constientizarea si recunoasterea ca sunt  Unit cu Intregul Nemarginit si Etern,cum am fost mereu,pentru ca nu exista separare decat intr-o minte care se simte izolata de Intreg,singura si neiubita.
Faca-se Voia Ta, pentru ca eu sunt Tu !
Iar Voia Ta e Una singura pentru ca noi nu suntem separati.
Nu am fost separati ,am fost doar adormiti.
Si nu mai vrem sa acceptam ca mai suntem separati,pentru ca acesta nu e adevarul despre cine suntem.
Si ce ar fi daca ,aceasta expresie ar insemna ca Dumnezeu Insusi imi spune';' Faca-se Voia Ta !'' ?
In sensul de;
''Asuma-ti Puterea pusa in tine! Trezeste-te!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu