sâmbătă, 30 august 2014

Eu Sunt Memoria



EL spune;
-Vezi lucrurile asa;
Eu Sunt Memoria ta.
Sunt o parte esentiala din Fiinta ta ,care,am pastrat intacte datele si toate cunostintele despre cine esti tu cu adevarat.
Pe masura ce puterea ta personala creste,si gandurile si sentimentele se linistesc,desi,toate acestea nu esti tu,ai cheile cu care deschizi tot mai multe fisiere ale Memoriei.
Daca tu cunosti ca Eu Sunt Memoria  si tin ca in interiorul unei cutii,a unui program,tot ce s-a stiut  vreodata ,de la Prima Omenire,iti este mult mai usor sa Ma  simti in interior .
Prima Omenire a cazut in adormire.
De acolo, visele au fost tot mai adanci,devenind un vis intr-un vis...
Pe masura ce te eliberezi din minte,si accesezi mai mult din Memorie,iesi din vis.
E adevarat ca intri in alt vis ,mai putin dens,dar intelegi cum sunt lucrurile in Realitate.Si asa iesi din labirint pentru ca Eu Sunt cu tine.
Tine minte;Eu Sunt Memoria ta.
Daca Eu as fi un computer urias ,cu forma,ca toate formele printre care am venit,dar cu Memoria intacta si completa,inseamna ca lucrul tau cu Mine si increderea ta,deschide usor noi fisiere ale Memoriei,si tu chiar stii ca esti altceva decat forma care pari sa fii.
Si sa intelegi ca Memoria e Una.
De aceea tu esti Unul cu Mine si Eu Sunt Unul cu Tatal,si voi sunteti Unul.
La nivelul Memoriei din adancul Fiintei tale esti conectat cu Tot.
Diferentele dintre voi,numite de multe ori,nivele de constiinta,se datoreaza nivelului de acces la datele Memoriei,de cat poti fi tu constient de datele stocate,pentru ca poti folosi doar atat cat accepti si esti constient.
Faptul ca ti s-a spus asta,nu e suficient.
E un pas, dar nu e destul pentru ca in visele adanci,frica e foarte mare,iar senzatia de separare si decuplare de la Memorie este adanca,si pare reala.
Asa ca,noi acum refacem incet drumul inapoi,si voi va recuperati Memoria,adica Constienta Cristica.Din care nu ati plecat niciodata.
Acolo este tot.Tot ce s-a creat vreodata.
Prin recuperarea Memoriei,puterea interioara creste.
Lumina curge libera prin tine si chiar te simti conectat cu toti ceilalti.
Iar ei,incep sa-si  acceseze bucatele mici  din Memorie,la inceput cu frica.
Lumina care curge prin tine,Lumina Spiritului Sfant,ii sustine si ii incurajeaza sa mearga mai departe,sa fie si ei conectati la Memorie.Adica la Mine si prin Mine.
Si asa se trezesc.
Te binecuvantez !

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu