duminică, 7 septembrie 2014

Chemarea Muntelui Ceahlau





Am avut o chemare pe Ceahlau.
Asa cum se intampla intotdeauna in astfel de cazuri,totul se aseaza in sincronicitati uimitoare intr-o curgere perfecta.
Au aparut oameni minunati(in Piatra Neamt),exact aceia care trebuiau sa apara.
Campul de Iubire astfel creat a facut aerul sa vibreze si conexiunea dintre noi sa se simta clar si puternic.Ganduri,intrebari,impartasiri,intr-o perfectiune dincolo de cuvinte.
A doua zi ,impreuna cu doi ghizi inspirati de Spirit ,am urcat pe munte.
A trebuit sa treaca ceva timp de cand am venit inapoi ,ca sa se aseze totul si sa pot scrie fara sentimentul de incomplet.
S-a asezat totul unde-i era locul.
Am simtit energia Ceahlaului,ca pe o energie masculina,de o forta de nestavilit,usor disturbanta ,dar tinuta sub control de Ceva de dincolo de noi ,si de puterea noastra de intelegere.
O simteai,te infiora,te inspaimanta,maretia si puterea aceea si stiai cu claritate ca trebuie doar sa stai in Centru.
A echilibrat totul.Sau poate,Spiritul Sfant a curs prin noi,constienti de El,echilibrandu-ne pe noi si muntele ca pe un intreg.
Un Intreg frumos,puternic,magnific,de nestapanit,si totusi evident masculin,ferm,hotarat dar si integru,impecabil.
Spun asta mai mult ca o simtire decat ca un gand ivit din rational.
Campuri extrem de puternice s-au rotit prin noi si de jur imprejur tot timpul cat am fost pe munte.
Ziua si noaptea.
Iar noi ,am ales doar sa fim acolo.
Nu a fost usor dar a fost totul in Flux.
Poate chiar s-a intamplat ceva la un nivel multidimensional,pentru ca zile intregi dupa asta am avut(si nu numai eu) o stare de oboseala dar si de energizare puternica.
Poate corpurile fizice inca se acomodeaza cu acel Ceva in mijlocul caruia am fost chemati.
Dar in interior se simte Forta.
Puterea muntelui a scos din noi,manifestarea masculina si ne-a aratat-o ca sa permitem Echilibrul .
Cam la o saptamana dupa revenire,partea feminina s-a ridicat la suprafata cu aceeasi forta,si am simtit puterea interioara a armoniei.
In gesturi,voce  ,ganduri...
Abia acum simt ca procesul s-a incheiat ca si cum,e o alta etapa.
Se simte tot mai clar conexiunea cu Matricea Divina Originara.
Din care nu am plecat niciodata,si acum stiu.
Multumesc perechii divine care ne-a gazduit in casuta lor de poveste,cu iubire, bucurie ,si puritate!
Multumesc ghidei noastre ghiduse care ne-a invitat si ne-a condus inclusiv pe munte,impreuna cu o alta fiinta blanda si minunata !
Multumesc fiintelor care ne-au asteptat la Piatra Neamt,pentru puritatea si frumusetea lor interioara!
Multumesc celor trei care au ales sa urce impreuna cu mine,de la malul marii in varful muntelui,fiecare ,o coloana de lumina ,forta si stabilitate!
Multumesc Muntelui Ceahlau care ne-a chemat !
Multumesc Spiritului Sfant care s-a manifestat !
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu