duminică, 4 ianuarie 2015

De vorba cu UNA


Sunt Una.
Pe timpul noptii ating nivele de Constiinta de Sine tot mai profunde,adica nivele de stralucire.
Stau acolo,inteleg mai mult,mai clar,mai bine,cine sunt Eu si integrez Lumina in corp in timp ce imi accesez propria stralucire.
E ca si cum stiu ca sunt o Lumina dar inteleg ca pot fi si mai luminoasa.Si sunt.Apoi ma bucur de stralucirea mea si stiu ca pot fi si mai luminoasa.Si devin asa. Apoi iar ma bucur si stiu ca pot fi pentru ca Eu sunt mai mult,mult mai mult.Asa e.
-Una,lucrurile astea se petrec doar noaptea?
-Se petrec tot timpul,spune Una,dar e totul mai intens noaptea.Pentru ca la  culcare (a corpului)mi-am dat comanda;''invartire-stralucire-curatare-constienta''.
Si atunci asta fac pe parcursul noptii pentru ca nu sunt alte distrageri.
-Si fata de acum cateva luni cat de stralucitoare suntem?
-Nu exista comparatie.De fapt e vorba doar de Cunoastere de Sine.Una e sa stii ca ai un corp si alta e sa stii ca poti sa te deplasezi cu el,si chiar s-o faci.Nu se compara nimic cu nimic.Doar Este.
Si e un fel de''mai mult''dar de fapt e un fel de''mai clar''si ''mai luminos''pentru ca atentia mea este acolo.Nu stii?Acolo unde iti indrepti atentia acolo iti indrepti energia.
-Una,ce facem astazi?
-Simtim aroma unei zile de Libertate si Unificare .E o zi frumoasa.Ma vad pe Mine.Ma oglindesc in infinit.Ai uitat ca anul acesta e anul Infinitului?
Ma oglindesc si ma iubesc tot mai mult,pentru ca ma recunosc,si sunt constienta de Mine.
Iubindu-ma,iubesc tot ce vad pentru ca pe Mine ma vad  .Asta e.

Una-este Campul de Constiinta Unificat;Sufletul-Cristos-Fiul lui Dumnezeu,Spiritul Sfant si Mintea Divina.Sfanta Treime din noi.Una.(Unul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu