duminică, 11 ianuarie 2015

Vis de Copil


Sunt un copil.Si stiu ca visez visul vietii mele.Care e in fata mea.
Si as vrea sa mi-l scriu ca sa nu uit.Adultii pot uita.
 
O sa fiu o floare care aduce primavara in orice anotimp.
Vad oamenii cum zambesc,se insenineaza si isi creeaza o viata plina de bucurie,doar pentru ca stiu cine sunt.
O sa-mi amintesc totul chiar daca imi va fi greu la inceput.
O sa pasesc in lumina pentru ca eu sunt Lumina-Constiinta.
Nu o sa am nici o frica in cele din urma,pentru ca voi sti ca frica nu exista.
Stau si privesc sub clar de luna  lumea si stiu ca sunt in ea desi nu sunt din ea,pentru ca nu este reala.
Sunt Eu cu mine in fiecare clipa,pentru ca eu sunt o Esenta din Libertatea infinita a Creatiei.
Plutesc in toate dimensiunile de care sunt constient,si sunt constient de aproape toate.
Stralucesc,respir si sunt Una cu tot,chiar daca programe vechi si grele vor incerca sa ma pacaleasca.
Vad in mine Cristalul pur si stralucitor care aduce si mentine la suprafata  memoriei Adevarul.
Accept rolul de a fi Constient ca eu sunt Lumina.
Respir infinit pentru ca sunt din infinit.Toate darurile mi le voi aminti pentru ca mi le-am temporizat.
Cand ceasul va suna ,se vor activa unul cate unul.
Nu conteaza ce mi se va spune ca sunt.Eu stiu cine sunt si o sa-mi amintesc chiar daca nu-mi va fi intotdeauna usor.
Nu am adormit cu adevarat niciodata,dupa cum nu am uitat nimic niciodata .
Exist.
Eu sunt Existenta.Altceva nu e de folos.Sunt aici.Pot totul pentru ca sunt totul.
Creez.
In sfarsit creez.
Frumos,linistitor,in pace.
Pacea e cu mine.Sunt.

Visele unui copil salveaza Omenirea ?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu