joi, 30 aprilie 2015

Eu SUNT Dintotdeauna


Ma vad in ceilalti.
Ma oglindesc in ei.
Vad asta dupa ceea ce simt.
Sunt atent la mine,in interior,si asa stiu ce mai e de corectat in mine,pentru ca nu e nimic in afara mea.
Apoi ,ma detasez de imaginea proiectata pe oglinda,si de oglinda,pentru ca EU SUNT dincolo de toate.
Eu pot sa observ atat oglinda cat si imaginile.
EU SUNT Cel care observa.
In cele din urma nu sunt reale niciuna.Nici imaginile si nici oglinda.
Nu sunt nici macar ceea ce gandesc despre toate acestea?
Atunci,ce sunt eu ?
Simt,stiu,dincolo de cuvinte,CE SUNT.
SUNT.
Ce este aceasta?
Experienta.Dar si ea trece.
Tocmai de aceea se duce,dar a adus mintea pana la nivelul Constientei de Sine.
Aceasta experienta purifica mintea de programe(credinte) parazite.
Apoi,orice atractie a luptei,a furiei, a judecatii si vinovatiei,dispare.Nu e reala.
Importanta de sine,nu mai inseamna nimic.
Caut Sursa acestei experiente asa cum caut sursa oricarei experiente.Ce este real?
De data aceasta insa,sursa pe care o gasesc este insasi Sursa.
Nu mai este discontinua,asadar este reala.
Raman aici.
SUNT.
EU SUNT dintotdeauna.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu