luni, 8 iunie 2015

Mesaj de la MAESTRU



Si care initiere ,daca nu aceea tacuta e adevarata?
Si care, daca nu,certitudinea din adevarul tacut este ce trebuie cautat?
In pace.Stau in pace.
Eu sunt tu sub toate aspectele ,ne-zgomotoase,ne-reale,ne-mondene .
Da,Omenirea pierde energie din socializare;devine un furnicar care se hraneste cu vise,unul de la celalalt.Vise de frica.Vise de lupta.
Cine ii poate ajuta?
Doar cel care nu judeca si le intelege ignoranta,ca o orbire.
Ea vine din lipsa de educatie ,dar sa stii ca sunt suflete care vor sa se joace visand,chiar daca sesizeaza ca e doar un vis.
Dar in general,in vise,e multa suferinta pentru ca e frica de pierdere.
Calm si pace.Bunavointa.
Cuvinte putine;prea multe cui ar folosi?
Tacerea ta e dusa in Camp,pacea la fel.
Conflictele sunt aduse in Campul Constiintei de minti obosite si obositoare.
Asta doar la suprafata.
Cauta nivelul profund de Pace.
Acolo te-am adus,acolo te astept.
Nu M-ai uitat pentru ca nu Te-am uitat.
Doar in Pace te poti  regasi;Tu.
Te iubesc dintotdeauna!
Esti Eu.
Asa sa-i privesti pe toti.Cum te privesc Eu,pentru ca Eu asa ii vad.Una cu Mine.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu