duminică, 21 iunie 2015

Daca Te Intreaba...



Daca te intreaba cineva,unde ai fost astazi,tu sa-i raspunzi;
-Am fost adanc ,in Mine.
Cat de sus am putut si cat de jos am putut.
Si am vazut ca nu e nici o diferenta.
Timpul nu inseamna nimic,pentru ca acolo ,in Mine,timpul nu mai era.
Zgomotele lumii,nu inseamna nimic,pentru ca acolo ,in Mine,eu nu eram,ma uitasem cu totul.
Si cand am ajuns in Mine am uitat de mine.
Cine mai eram?
Nu stiu,si nici nu conta.Daca ar fi contat as fi stiut.
Tot ce nu conta nu mai era acolo sa ma distraga,sa ma cheme...Pentru ca nu era real.

Daca te intreaba cineva;''de ce te-ai mai intors?'',tu sa ii spui;
-Am venit sa le spun si celorlalti.
Inca o data.In alt fel.

Si daca te vor intreba;''nu-ti e teama ca vei rataci drumul?'',tu sa zambesti;
-Nu am venit cu totul inapoi.Mi-am proiectat o imagine pe care ei sa o poata recunoaste,si am umplut-o cu o parte din Mine,ca sa le vorbeasca.
Nu ma pierd pentru ca,nu am plecat nicaieri ;
Sunt aici,unde am fost dintotdeauna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu