duminică, 11 octombrie 2015

Raspuns


Scriu despre Tacere ,pentru ca,atat cat  am putut eu intelege ,dincolo de toate explicatiile, Tacerea te duce la Sursa.
Stim ca functionam simultan pe mai multe nivele de constiinta.
Si e adevarat ca sunt cu mult mai atractive decat acesta,dar asta doar aparent,pentru ca nu avem inca disciplina de a nu mai cauta frenetic in afara.
Si daca nivelele acestea de constiinta sunt tot Matrix-uri?Adica vise,iluzii,proiectii mentale.
Par foarte reale pentru ca vrem sa fie reale ,vrem sa visam.
Si sunt construite special ca sa te pierzi in labirint,sau sa-ti gasesti puterea interioara de a trece de ele intelegand ca nu sunt  reale .Noi le-am construit atat de complexe pentru ca stiam ca in cele din urma ne vom da seama ce sunt.Si ne vom comporta ca si cum nu sunt reale.
Inca povestile sunt foarte atragatoare ,dar sunt vise.
La un anume nivel noi toti stim asta.
Dar mie mi se pare ca singurul Drum este catre Sursa ,caci Aceasta este Realitatea.
Celelalte ''realitati'' sunt tot proiectii mentale.
Ani intregi am calatorit eu insami prin  ele.
O lume nevazuta in care intri (ea e construita de altcineva dar ,pana la urma, esti tot tu)incepe sa se reconstruiasca sub ochii mintii tale.
Prin asta sunt atat de interesante.
Tu esti cel care o proiecteaza,ii adaugi elemente noi,si tot tu joci toate rolurile.
Matrix-urile sunt ca jocurile de pe calculator,dar de o complexitate greu de imaginat.
Cat contin lupta,chiar si ca principiu,implica dualitate,deci nu sunt reale.
Realitatea este unificata si toate lucrurile din ea sunt si atat.Nu sunt bune, nu sunt rele.
In orice Matrix intri,le modifici,se pare,pe toate.
Dar conteaza acela in care esti constient,cel mai constient de toate acestea.
Pentru ca acolo ai cea mai mare putere personala,si asa ,poti sa iesi din vis.
Si cine sunt eu sa-ti spun ce sa faci,daca sa te trezesti sau sa mai dormi?
Pot doar sa spun ca ,am incetat de mult orice cautare si doar
SUNT.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu