sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Puterea de a Vindeca



Si ce folos toata agitatia,toate cuvintele,toate intalnirile,daca scopul nu e decat acapararea Puterii?
Daca fiecare cauta mai multa putere,scopul nu este unul pur,nobil,dincolo de toate asteptarile.
Puterea de a-i controla pe ceilalti,nu e o putere desi ,poate sa para asa.
Adevarata putere este doar de a vindeca.
Suntem aici,nu ca sa luptam pentru mai multa influenta si control ci sa ne reamintim de ceea ce este deja in noi,care se activeaza atunci cand dorim sa ne vindecam gandurile,cuvintele,actiunile.
Cand vrem sa ne eliberam de toate deseurile mentale,emotionale,care ne tin captivi in programe de lupta care nu sunt realitatea noastra,reusim sa fim ce suntem de fapt.
Si atunci ne vindecam.
Si fiintele care simt ca sunt vindecate,intregite,isi doresc sa daruiasca Vindecarea.
Tot ce se intampla in jur,consuma o mare energie care se tot acumuleaza.
Ce vom face cu ea?
Ce credem ca e bine.
Si credem, ce am fost invatati.
Daca am trece dincolo de toate limitarile,cuvintele si emotiile,si doar ne-am goli mintea si am cerceta inima,am sti ca lupta nu e nimic.
Conteaza doar Pacea,pentru ca doar ea are Puterea de a Vindeca.
Si stau in liniste,si ma cercetez cu atentie,sa simt cata pace e in mine,acum,cata acceptare si cata claritate.
Si stiu,ca voi darui lumii,fratilor mei,(care sunt tot eu in toate aspectele posibile),voi aduce in Campul Constiintei Unificate doar ce e in mine,acum.
Ceea ce sunt,aceea voi darui.
Si daca sunt frica si furie,si nemultumire,aceea voi genera in jur.
Sunt responsabil in fiecare moment pentru tot ce predau si predau continuu.
E necesara doar atentie,doar cumpatare.
Vreau sa ma vindec pentru ca doar o Fiinta vindecata,are in ea singura putere adevarata;
Puterea de a Vindeca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu