duminică, 29 noiembrie 2015

Calculatorul



Stau in fata unui imens calculator.
Sunt atent la el si ma folosesc de el,in ceea ce tine de lumea aceasta.
Primesc informatii din lume si despre lume.
Este cineva care inventeaza un program ,un virus,un program destinat sa distruga sau sa deformeze informatiile din calculator.
Acelea de care eu ma folosesc .
Apoi,apare,inventat de cineva,un program antivirus care distruge virusul,adica,corecteaza eroarea in calculator.
Cine sunt eu?
Eu Sunt cel din fata calculatorului?
Cine face programele parazite?
Tot cineva care sta in fata calculatorului.
Intr-un fel,sunt tot eu.
De ce eu?
Pentru ca pare, ca sunt despartit in doua parti, care par sa se atace. 
Atunci,cine sunt eu?
Sunt cineva care s-a divizat, aparent,intr-o parte care face si o parte care desface.
E greu de spus cine e bun si cine e rau.
Sunt programe care programeaza.Sunt programe care deprogrameaza.
Si daca e adevarat ca nu exista interior si exterior,inseamna ca ce vad in afara,e inauntru.
Inseamna ca mintea e calculatorul.
Imi e de folos.
Programe parazite(egoul) programeaza sau deprogrameaza mintea.
Si astfel,imi tin atentia,pe ea(pe minte).
Dar eu nu sunt calculatorul.
Nu sunt nici programatorul,pentru ca si acesta pare sa fie divizat(dual),in bun-rau.
Atunci,cine sunt eu?
Si ce ar fi daca as intelege ca sunt Spirit,dar am uitat asta ,pentru ca atentia mea, e mai tot timpul pe imaginile(emotiile,actiunile,sunetele,personajele) proiectate pe ecranul calculatorului,si nici macar pe cel care priveste toate acestea?
Pentru ca,cel care priveste,poate alege sa inchida calculatorul,nefiind interesat de imaginile care se deruleaza acolo.
Apoi,ar putea sa stea in liniste,dar e important sa inteleaga,ca el inchide sau deschide calculatorul,cand vrea.
Si nu s-ar mai identifica cu tot ce vede pe ecranul mintii.
Apoi,pot sa inteleg,ca nu mai sunt afectat de nici un program parazit.
Cine sunt eu?
Si ce ar fi daca as fi Cel Care a facut toate acestea?
Nu am facut nimic care sa ma incurce cu adevarat.
Poate ca cel care face(face,nu creeaza) programe parazite,(desigur,e tot o parte din mine,acesta) e doar ca sa-mi atraga atentia ca sunt prea mult si prea atent la calculator?
In mod clar,cand inchid calculatorul,inchid si aspectul dual,care lupta.
Nu mai sunt interesat de imagini,de aparente lupte care nu duc la nimic,si stau doar intr-o atentie tacuta,in Mine.
Sa-mi amintesc ca fac parte din Constienta care ma contine si impreuna cu care am participat la crearea acestui Univers virtual(,si al multor altora)
Si sa multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu