vineri, 25 decembrie 2015

Timpul lui CHRISTOS


Christos nu s-a nascut acum.
In mine ,El s-a nascut de mult.Si in voi ,la fel.
Dar e timpul reinnoirii angajamentului de a Trai constient.
Imi amintesc in fiecare an,la acest timp,si in fiecare timp,ca am ales Viata,sa Fiu Viu.
Si oricate straturi  de ''praf'' ,ar putea pune lumea  iluziei,ma scutur pentru ca am ales sa ma trezesc la Viata.
Christos din mine ,nu e un nou nascut,desi are puritatea si inocenta unui copil.
El a crescut si creste mereu pe masura ce imi asum, ca toata Puterea e pusa in mine.
Si Puterea mea este Iubirea.
Daca la vremea asta,il tot vad ca se naste,nici la gradinita nu mai ajunge.
Christos din mine e aici si spune cu claritate ;SUNT AICI.
Si un val de bucurie ma cuprinde , cand stiu, ca asa este.
Acest Craciun,sa fie cum si este;altfel.Diferit.
Pentru ca noi toti am crescut in Christos.
Ma scutur de tot praful uitarii de Sine,de toata iluzia,si stiu ca Sunt Aici.
Christos din mine alege Viata pentru ca este Viata.
Poate ca la vremea aceasta,suntem mai predispusi sa atipim,sau chiar sa adormim.
Si tocmai de aceea Christos da un impuls,stralucind   in fiecare cu mai multa putere.
Trece de toate barierele puse de minte,care nu e decat un ecran pe care proiectez credintele,asteptarile,judecatile in care am fost invatat sa-mi duc atentia.
Accept,permit si multumesc amintirii ca Sunt Christos Fiul lui Dumnezeu,asa cum este fiecare.
Ca Sunt Aici si am ales,iarasi,Viata.
Eu Sunt Christos.Tu Esti Christos.  Suntem Christos.
Si vreau sa cresc Frumos,in Lumina,in Pace,Iertare si Bunavointa.
Pentru ca asta SUNT !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu