luni, 18 aprilie 2011

Adu-ti PUTEREA Inapoi

Pentru toate situatiile in care am mers intr-o directie,a unui grup ,(social,spiritual,de prieteni) desi sufletul meu nu voia acest lucru,
pentru toate situatiile in care mi-a fost frica: de a nu fi acceptat de ceilalti,de a nu fi apreciat,de a nu fi iubit, de a fi sarac,de a fi bolnav, de a nu fi suficient de bun,pentru toate acestea si pentru altele pe care nu mi le mai amintesc,Imi Cer Iertare,si imi asum intreaga Responsabilitate fata de Mine,fata deDivinitatea mea Interioara,care este Principiul IUBIRII Absolute !
Pentru toate situatiile in care negasind raspunsuri in mintea mea,m-am dus mult,mult in exterior,intrebandu-i pe altii pe unde sa merg,daruindu-le astfel inconstient Puterea mea,Imi Cer Iertare!
Imi pare rau,caci prima mea forta,cu care m-am nascut,Puterea interioara,am lasat sa fie zmulsa,ciobita, prafuita ,si toate cu acordul meu pentru ca nu aveam incredere in ea!
Dar astazi,dupa ce am alergat,am luptat,m-am zbatut,m-am agitat,am muncit,ei bine ,astazi chiar am
obosit.Si ma intorc cu totul catre IUBIREA mea Interioara ,catre Sinele meu Divin,si o rog,sa ia toata
energia aceea toxica pe care eu am aruncat-o in univers prin gandurile,sentimentele de frica,umilinta,deznadejde,furie,revolta,si prin toate judecatile mele,sa o ia si s-o Transforme in lumina 
pura,eliberand-o apoi.
Si locul gol,te rog pe tine,Principiul IUBIRII Absolute umple-l cu iubirea ta divina,pentru care iti multumesc!Si din fiecare situatie eliberata si vindecata adu-ti PUTEREA inapoi!
Iar eu,de Acum, acord Divinitatii mele Interioare ,pe care o iubesc,libertate totala prin care sa ma sustina prin toate formele prin care va considera necesar,si cunoscute doar de Divinitate!
Aceasta este ultima lectie pe care am invatat-o,si pentru ea ii multumesc Antonelei ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu